Khamis, 2 Oktober 2014

MISI KORBAN & AKIKAH..Peluang akhir..

[ MISI KORBAN & AKIKAH 1435H/2014M]

Pada saat-saat akhir..masih sampai ke pengetahuan saya..rintihan sahabat2 pengantara dari ceruk-ceruk kampung di pendalaman..

"..Dlm kampung yg majoriti menoreh memang senyap sunyi tak dengan khabar ada org buat korban. Jd mcm org duk cerita2 kat Kemboja semua tu dah...setahun sekali jumpa daging kecuali tempat kenduri..."- Zarina Nawawi

Sungguh..saya amat susah nak tolak permintaan sebegini..sebagai seorang yang dekat dengan masyarakat marhaen, saya bukan sahaja faham..malah dapat menjiwai perasan mereka..
insya-Allah kalau ada rezeki... saya tak janji..

tapi saya YAKIN&TAWAKAL..insya-Allah ada bahagian untuk mereka. Untuk tujuan ini, kalau ada sahabat2 yang masih mencari tempat dan peluang melakukan ibadah korban, kami buka untuk seekor lembu lagi.

Insya-Allah tempat korban di Kg Bukit Mas, Tanah Merah, Kelantan.
Sahabat pengantara Puan Zarina Nawawi..
Hubungi FB;Elly Nizam EksekutifSuri atau WA 012-3614014 secepat mungkin untuk urusan tempahan bahagian korban. Satu bahagian RM500.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila titipkan ulasan anda di sini