Rabu, 13 Februari 2013

Majlis Maulidur Rasul 1434H/2013M bersama Fakir Miskin

Alhamdulillah..  

Majlis Maulidur Rasul bersama penduduk Kg Redang Panjang, Selama, Perak telah selamat dilaksanakan pada 10 Feb 2013. Jutaan terima kasih kpd En Jamaluddin Hassim & penduduk kampung atas kesudian menerima kedatangan kami & bergotong-royong menjayakan majlis ini.

Jutaan terima kasih juga kepada sahabat2 yang sudi datang dari jauh untuk menjayakan majlis ini, juga yang sudi mengirimkan bantuan untuk disalurkan kepada penduduk kampung. Semoga pengisian rohani sepanjang majlis dapat memberikan maanfaat & ilmu yang berguna untuk semua, dan diberkati Allah. Amin.

Petikan drp blog De'Redang http://jamaluddinhassim.blogspot.com



"Kehadiran tetamu melebihi 300 orang bagi sama-sama berdoa, berselawat serta menghayati pendengaran berkaitan Khutbah terakhir Nabi Muhammad sebelum baginda wafat  dan  pengisian ilmu ceramah dari Ust. Ahmad Baktier dari Sek. Men. Redang Panjang bertajuk " Rasullah Ikutan Kami", 
Para tetamu mengaminkan doa, Ya Allah, Kami Memohon Kepada Mu Supaya Sahabat –Sahabat Yang Budiman Dan Bermurah Hati  Memberi Sumbangan Kepada Kami Bagi Mengadakan Program Yang Beraqah Ini Supaya Sihat Walafiat, Dimurahkan Rezeki Dan Dipermudahkan Urusan Seharian Mereka..
Ucapan terimakasih kepada semua yang terlibat bagi program ini , semoga kerja amal kebajikan kita diberkati dandirahmati ilahi..."





















 






























































Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila titipkan ulasan anda di sini